OSline Blog

Blog a felhasználóbarát, szép, és stabil operációsrendszerekről.

Kommenteeelsz!

  • osliner: letrehozol egy virtualis gepet, engedelyezed a cd-t, aztan elinditod, es feltelepited ra az xp-t m... (2009.12.06. 19:27) Szükséged van néhány, csak windowson elérhető programra Ubuntun?
  • The User (törölt): @speed: Ez az egész nonszensz. Aki itthon vesz Apple terméket, az vagy nem tud mit kezdeni a pénzé... (2009.11.26. 17:02) Nem drága a Mac - 880 vs 1200?
  • Roy: A probléma megoldódott, kiírtam telepítettem és most működik, de még csak liveosan. (2008.12.08. 21:06) Ubuntu 8.10
  • osliner: a letoltott zip tartalmat bemasolod a home mappad .themes konyvtaraba. A .konyvtarakat a ctrl+h me... (2008.11.25. 07:59) Osliner Ibex Concept 2nd revision
  • osliner: Felreertettem, valami ujabb trollkodasra gyanakodtam :) elnezest. Ez esetben orulok hogy ezzel is ... (2008.11.15. 16:09) Valsag es a linux

Írások

Last.FM

2009.11.21. 23:23 osliner

Audio eszkozok megosztasa Ubuntun a PulseAudio segitsegevel

A PulseAudio is felnott, es annak ellenere, hogy mennyi tamadas erte eleinte nagyon szepen megvetette a labat a linux desktopon. Nekem korabban sem volt vele semmi problemam, viszont annal tobbrol hallottam.

Ma azonban belefutottam abba a kerdesbe, hogy hogyan tudnam a laptopon nezett filmem hangjat atrakni az asztalira, hiszen azon nem egy csipogo hangszoron, hanem egy rendes hangrendszeren durroghatna a tankok lanctalpa. Elsore nem tunt egyertelmu kerdesnek, hogyan tudnam csak a hangot egy masik gepen megszolaltatni, de hamar rajottem miert is jott a PulseAudio. Egy kapcsolo a system-settingsben es at is dobtam a hangot..

Ez persze sok mas lehetoseget is felvetett, ugyhogy rogton vegigprobaltam az osszes gepen, mindegyiken kulso es belso hangkartyara egyarant tudtam kuldeni. Ahogy kell.

PulseAudio Preferencesben lehet engedelyezni es kapcsolgatni, ha nem talaljatok a Vezerlopulton, akkor papref a Synapticban.

Szólj hozzá!

Címkék: linux ubuntu pulseaudio


A bejegyzés trackback címe:

https://osline.blog.hu/api/trackback/id/tr521542804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása